Saturday, October 9, 2010

Trial SPM NEGERI PAHANG

Semua soalan SPM Pahang

Sila klik Link ini

5 comments:

DaHLia said...

skema jawapan telah diupload. harap Maklum.

Anonymous said...

Hi all. How are you?

aisyah said...

saya ni pelajar MRSM taiping.tahun ni saya bakal menduduki spm.saya tercalon sebagai calon bakal mendapat semua "A" dalam spm dan percubaan spm.saya ingin menjadi seorang saintis atau ahli sains.saya teringin sangat nak belajar dekat rusian ataupun australia.so,doakan daku dalam doamu agar i can get extremely result in spm and trial spm.please

Shahy said...

hi..boleh x tolong sediakan semua trial chemistry, physics n sejarah, biology 2011 ni nanti? sangat berguna utk rujukan

Amanda Eltiqaz said...

saya nk suggest, sebab page awak tak benarkan 'right-click', kalau boleh setiap link yang di'click' akan buka di page baru ya. Sebab agak sukar bila setiap kali klik ia terus buka page baru, sedangkan saya masih ingin meneruskan pembacaan ni page yang lama..